Welkom op onze website! Al onze producten kunnen om bepaalde redenen binnen 30 dagen gratis worden geretourneerd!
Neem contact op met onze klantenservice wanneer je een probleem hebt! Volg nu de onderstaande redenen voor meer details.
- ClaimHet retourbeleid is alleen geschikt voor het product op onze officiële site met een garantie van 1 jaar, maar we nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor andere websites die VEVOR-producten verkopen.Let op: Alle verklarende autorisatie is van ons. Als u problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact met onsop te nemen.
- Redenen die de gratis retourzending ondersteunenHet verkeerde artikel is verzonden .Als u ons product heeft ontvangen dat duidelijk niet hetzelfde is als de productvermelding, kunt u de productfoto's naar onze klantenservice sturen, die uw probleem zal oplossen.
- Ondersteunt geen gratis retourTe laat aangekomenAls u lang op het product heeft gewacht, bieden wij onze oprechte excuses aan voor de situatie. Doordat onze producten zwaar zijn, is de verwerkings- en levertijd langer dan die van het lichtgewicht pakket. Als de levering om redenen van het logistieke bedrijf vertraging oploopt, accepteert VEVOR geen gratis retourzendingen.Wil het nietAls je het artikel al hebt ontvangen, maar van gedachten bent veranderd en het niet langer wilt, en als je het per ongeluk hebt aangevraagd of als de prijs is gewijzigd, kan het artikel niet worden geretourneerd of terugbetaald.Komt niet overeen met de beschrijvingAls je een artikel hebt ontvangen dat niet overeenkomt met de productbeschrijving of afbeelding, geef ons dan feedback. Op basis van de specifieke reden beslissen we of we de verzendkosten voor het retourneren betalen.Lijkt niet authentiekAls een premium merk dat al 8 jaar bestaat, zijn onze producten allemaal nieuw en kunt u ze ook op andere platforms zoeken.Geen handleiding of niet-standaard handleidingJe kunt eerst per e-mail contact opnemen met onze klantenservice; we sturen u de tekst- of video-installatiehandleiding.Past nietAls de maat van het product dat je hebt ontvangen niet past, kun je eerst contact met ons opnemen om een passende oplossing te bieden vanwege de door ons veroorzaakte reden.Let op: We zijn niet verantwoordelijk voor items die per ongeluk zijn besmet of beschadigd tijdens gebruik als gevolg van een gebruikersfout.
- Hoe het originele product retourneren?Standaard logistieke retourWanneer u om de retourzending van gewone pakketten vraagt, moet u deze zelf terugbrengen naar het logistieke station. Voor*grote en zware producten, zorgen we voor huis-aan-huis ophalen en terugbrengen (onze klantenservicemedewerkers zullen u laten weten dat we het originele artikel zullen ophalen). U kunt ons antwoorden met de geplande ophaaltijd; als u er niet op reageert, geven we u na 1-2 dagen de tijd om te plannen.* Groot formaat product: meer dan 150 cm in eenzijdige lengte of meer dan 300 cm in omtrek. Zwaar product: meer dan 30 kg nettogewicht.Als u het product verzendt:1. Verpak de artikelen zorgvuldig in de originele verpakking. 2. U dient het artikel terug te sturen naar ons magazijn. Als u het magazijn niet kent, neem dan contact met ons op.
- Hoe zit het met de problemen na het retourneren van de artikelen?Nadat het originele product in ons magazijn is aangekomen, zullen we je informeren over de volgende problemen met betrekking tot terugbetaling of omruiling. De terugbetaling wordt verwerkt nadat door ons magazijnpersoneel is bevestigd dat het artikel ongeopend en in goede staat is.
- Hoe lang ontvang je het Refund geld?Als u met een creditcard betaalt, ontvangt u binnen 3-15 dagen na ontvangst van de e-mail met teruggave een terugbetaling (volgens de overdrachtstijd van de creditcardmaatschappij van de klant-eigenaar). Als u via Paypal betaalt, ontvangt u de terugbetaling op tijd na ontvangst van de terugbetalingsmail.Merk op: Onze winkel brengt geen verwerkingskosten in rekening.Neem contact met ons op voor hulp bij retournering of terugbetaling.Telefoonnummer:0049-896-282-4112Email:support@vevor.nl